tisdag, september 27, 2005

Höst

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hmmm... är du mottaglig för kritik ?
...eller, ordet är väl fritt?!
Alla dina andra bilder har så skarpa, klara "läckra" färger... ELLER så är
de spännande (de föredrar jag) som
dina månvyer... lite häx-stämning
över dem, coolt, Men den här ?!
Inga roliga färger, inget spännande objekt... säkert (?) konstnärligt och så MEN som representant för åtminstone del av den "oförstående massan" så måste jag säga...
-Denna förstår jag mig inte på alls.

/Torben, konst-analfabet
20:51

27 september, 2005 20:53  
Blogger Jojo said...

Jag håller INTE med föregående talare... sorry Torben ;)
Jag tycker bilden är fin, det ser nästan ut som det stackars lövet blir uppätet av träfliset runtomkring. Ibland är saker lite sorgset och brungrått, det är bra tycker jag, annars skulle vi få överdos av lycka och färgextas ;)

27 september, 2005 22:12  
Anonymous Anonym said...

Hmmm... bilder får gärna (!) vara sorgsna,
och det kan ju förmedlas antingen genom motivet eller "bilden i sig" men jag
förstår ÄNDÅ inte denna bild...
Jag tycker "Flight" har en sorgsen
ton, och Den är vacker...

Bara konstatera, fotografen Eva
har bredd i sin publik.

/Torben
23:03

27 september, 2005 23:05  

Skicka en kommentar

<< Home